Maria har tjuvlyssnat!

Om det är något jag älskar så är det att mobba barn som är 1-4 år yngde än mig! Igår i matsalen så satt jag och lyssnade på några tjejer som går i sjuan, dagen innan hade jag sagt åt dom att dom var jätte coola när dom pratade högt i korridåren om sina läxor. Iaf dom brudarna är sjuka!

- Jag älskar när man har fondation och så syns det att man har finnar under! Såååååå fiint!


Hahah, man har ju fondation för att dölja finnar! Ohmygad, bara för alla fjortisar har massa finnar vill dom små wannabebarnen i sjuan ha det! För all del gud, ge dom finnar så dom kan vara nöjda med sitt utseende!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Hahahahahahahahaha.

Vilka seppon, ge dom finnar och 41000 pormaskar, Maria kan KLÄMMA;D!

2009-09-02 @ 11:06:36
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAA !!!! OMG :O

2009-09-02 @ 15:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0