Dagen i bild!

Idag fick jag reda på att Olivia hade knyckt mitt sudd!
Ser ni vad stygg hon är!





Bruuuudarna! <3
Iman, Olivia, Sefa, Felicia och Felicia som ligger :):)<3
Alltid lika galna och snygga!




Jag och Iman! Bäst, yaau!
Fotta på toan<3




Felicia! :D


Sefa och jag! Jag är CRAZY :(:(
Vi är kamerakåta och jag vill alltid göra roliga miner :(



Brudarna är glada på lektionerna åxå! :D



Felicia och Iman :D



Stå och snacka skit i korridåren<3
Olivia gillar nog glass :D



Hetnosar<3





Sefa och jag! HAHAAHHAHA Kul bild asså!


Sen måste jag ju åxå vara lite ego ;)




Och efter skolan ska man ju såklart vara men Jonathan!<33
Han är underbart galen ibland :):)



Det var en skoldag med kamerakåta brudar! Hahaha!!

Kommentarer
Postat av: felicia

Hahahaha bra MAria mer sånt:D

2009-09-01 @ 17:28:11
URL: http://felidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0